Rawa Island

22 augustus 2016

Hoi allemaal, het is gelukt hoor om een ander hostel te vinden voor nog 2 nachten. Het hostel was erg basic, maar we waren er erg happy mee.

Zaterdag hebben we vooral veel geluierd, gelezen en in de zee gelegen om af te koelen; het lijkt wel alsof het iedere dag warmer wordt.

Zondag hebben we een snorkeltrip gedaan naar Rawa eiland. Echt enorm bounty! Ook hier weer een mooie onderwaterwereld met supergrote koraalplateaus, veel nemo's en we hebben een school met Napoleon fish gezien. Dit zijn hele grote blauwzwarte vissen met een bult op hun hoofd. Ze eten koraal dus totaal niet eng om er vlakbij te zwemmen (dit in tegenstelling tot de haaien van een paar dagen geleden).

Voor ons is t inmiddels maandagmiddag en wij stappen zo op de boot naar het vasteland. Vanavond gaan we met de nachtbus terug naar Kualalumpur.

Fijne maandag en groetjes van ons,
X

1. Betty:
    22 augustus 2016
    Alles prachtig!!!Sonja nog een. Paar fijne dagen. Voor beide heel veel liefs
  2. Sharon:
    22 augustus 2016
    Wat een prachtige dingen zien jullie! Zo mooi om mee te maken :-) de foto's zijn geweldig. Hier komen een paar tropische dagen aan maar helaas ben ik deze week weer aan het werk. Een beetje de verkeerde week vakantie gekozen ;-P fijne dagen nog meiden!!