Welkom op mijn reisblog!

6 juni 2016

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Reislogger:
    6 juni 2016
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. George Brouwer:
    LoveKids
    Wij uit Apeldoorn wensen jullie een hele fijne en veilige vacantie toe Indonesië
    Proef de sfeer uit de Gordel van Smaragd. wees voorzichtig. Alles is anders dan in Nederland
    Maar desalnietemin geniet met volle teugen aan straks de mooie momenten ,verhalen en fotos films die jullie beslist voor ons meenemen. ook wij genieten dan met jullie mee
    De hartelijke groetjes van ons beiden met veel knufjes en zoentjes. Selamat djalan en Sampai bertemu kembali
  3. Sandra:
    Leuk idee. Wij volgen graag jullie reis. Enjoy! Stano en Ssndra
  4. Betty:
    Fijne, geweldige ,interessante reis.volg jullie van dag tot dag.liefs
  5. Betty:
    16 juli 2016
    Fijne,geweldige en interessante reis!volg jullie van dag tot dag. Liefs
  6. Judith:
    Ben nu al benieuwd naar je verhalen en vooral ook foto's!! Goeie reis
  7. Martine Musch:
    16 juli 2016
    Ik verheug mij nu al op de verhalen en de foto's! Groetjes Martine
  8. Sharon:
    17 juli 2016
    Lieve schatten ik wens jullie een goeie fijne reis. Geniet van alles met elkaar van elkaar. Fijn dat ik het zo kan volgen! :-) veel liefs, safe travels! X
  9. Emile:
    Wij wensen jullie een fantastisch gezellige, mooie en liefdevolle vakantie toe.
    Heel lief dat jullie dat met ons willen delen :-)
    Lieve groeten, Marlies, Stefanie, Milou en Emile
  10. José:
    17 juli 2016
    Fijne vakantie en heel veel plezier!
    Groeten, José
  11. Angela:
    18 juli 2016
    Lieve schatten,

Hele fijne reis gewenst. Geniet van alles wat komen gaat en vooral ook van elkaar. Wij gaan ook jullie reis volgen! Xxx