Raften & a cooking class

11 augustus 2016 - Ubud, Indonesië

Het raften gisteren was superleuk. We hadden een behoorlijk crazy stuurman, dus we hebben vooral hard gelachen. We startten met een goede stroomversnelling; daarna was t vooral peddelen (10 km lang), de andere boten natspatten en regelmatig op rotsblokken vastlopen :-)

Vanochtend hebben Kayleigh en ik afscheid genomen van Kees, Jordi en Julya. Zij zijn inmiddels aan een lange vlucht naar huis begonnen terwijl wij naar een ander hotel zijn verhuisd en een Indonesische kookles hebben gevolgd. De regen valt hier overigens met bakken uit de lucht, dus de timing om te gaan koken was perfect.

In een paar uur tijd hebben we een complete rijsttafel bereid met heerlijke tempé, tonijn in bananenblad, tonijnsateh, spicy kippensoep en als toetje: groene mierzoete pannenkoekjes. Erg leuk om te doen en we hebben gelijk gezellige nieuwe mensen ontmoet.

Groetjes van ons xx

1. Martine Musch:
    12 augustus 2016
    Wat een belevenissen weer en wat een kleurrijke foto's!
  2. Sharon:
    13 augustus 2016
    Wat een heerlijkheden allemaal! Krijg er trek van! Inmiddels zijn Jordi en Julya weer onder moeders vleugels is Julya net naar haar werk vertrokken en gaat Jordi over een paar uurtjes weer aan het werk. Business as usual maar wel met jetlag! Veel plezier nog ladies even twee weekjes! X