Ubud

9 augustus 2016 - Ubud, Indonesië

Na een tocht met de 'worst driver ever' zijn we gisteren in Ubud aangekomen; de stad tussen de rijstvelden.

We verblijven in een homestay wat in ons geval betekent dat we in huisjes verblijven in de achtertuin van een familie. Om ons heen alleen maar Indonesische families. Erg leuk!

Ubud zelf is prachtig. Een en al tempeltjes, paleizen, bloemen en offertjes en er is een apenbos. De 1e middag zijn we naar het monkey forest geweest; het blijft gewoon leuk om aapjes te kijken. Er waren veel baby aapjes. Zo schattig!

Vanochtend op tijd opgestaan voor een wandeling langs de rijstvelden. Het eerste stuk was erg mooi. Na 3 km konden we kiezen om nog 6 km door te lopen of om dezelfde route terug te lopen. Ach dachten we, we doen die 6 km ook wel even. En dat viel tegen.... erg heuvelachtig, super warm en een flink stuk langs de openbare weg wat niet zo interessant was. We waren blij toen het eind in zicht kwam. We voelden onze voeten en snakten naar een douche. Vanmiddag hebben we het heeeeel rustig aan gedaan :-)

Morgenochtend gaan we raften en dan is het tijd voor Kees, Jordi en Julya om de koffers te gaan pakken. Zij vliegen donderdag naar huis. Time flies when you're having fun!

1. Annie Oude Hengel:
    9 augustus 2016
    Oh wat gaat dat snel. Geniet nog de laatste dagen van elkaar!
  2. Sonja:
    Dankjewel Annie
  3. Sonja:
    Dankjewel Annie
  4. Geke:
    10 augustus 2016
    Gaat echt snel veel plezier nog en alvast goede reis terug gewenst voor de thuiskomers @kees kom maar lekker Bbq bjj ons hoor we vangen je wel op in dit koude landje ☺️