Bali

23 juli 2016 - South Denpasar, Indonesië

Na een laatste (nogal natte) dag in KL zijn we vandaag doorgereisd naar Bali. We werden van het vliegveld opgehaald door een zeer grappige chauffeur die Kayleigh, Jordi en Julya campur noemde. Van de campur (mixed) nasi.

De chauffeur bood ons gelijk zijn diensten aan voor allerlei tours. Leuk! Dus gelijk een afspraak gemaakt om maandag wat tempels en snorkel spots te gaan bezoeken.

Vanmiddag vooral genoten van het zwembad van ons huis. En heerlijk gegeten bij een restaurantje om de hoek. En onze eerste Bintangs (bier) gedronken.

Bali komt een stuk relaxter op ons over dan KL en we hebben de indruk dat we ons hier wel thuis gaan voelen. Hele aardige mensen en het ziet er allemaal erg mooi uit.

Selamat malam (fijne avond) van ons x

Ps: leuk om jullie reacties te lezen
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Emile:
    23 juli 2016
    Wat ziet het er allemaal geweldig mooi, leuk en gezellig uit
    Blijf er vooral van genieten ☀️
  2. Arnold en Huibertje:
    23 juli 2016
    Dat is genieten!!!
  3. Marjolein:
    24 juli 2016
    Zo te zien, hebben jullie in het zwembad al geoefend met snorkelen. Heel veel snorkelplezier in de zee in Bali!
  4. Sharon:
    24 juli 2016
    Jaaa onze mengelmoesjes, mixkids hahaha!! Leuk zo'n vriendelijke chauffeur die jullie naar fijne plekken brengt! Geniet ervan! Leuk filmpje van Kayleigh van jullie huisje! Heerlijk zo'n zwembad. Hier ook nog steeds lekker warm. Zometeen naar een strandfeestje Ibiza style even genieten van zon zee muziek en een wijntje ;-) veel liefs en chillze! Xxx