Op pad met Gustav

25 juli 2016 - Manggis, Indonesië

Gisteren hebben we het rustig aan gedaan. Sanur een beetje verkend en gekeken of we de overtocht naar Gili konden regelen.

Sanur is een leuk plaatsje. Veel toerisme, mooie stranden en dito strandtenten.

Vandaag zijn we met Gustav Ketut op pad geweest. Naar een mooie waterval, naar het gerechtsgebouw in Klungkung (uit 1908) waar nog Nederlandse kranten lagen, naar een lunchadresje met uitzicht op supermooie rijstvelden, en naar blue lagoon beach Padangbai om te snorkelen.

Bij het lunchadres hadden ze een tamme vleermuis. Leek wel op een vliegende chihuahua :-) We mochten hem een stukje ananas geven waar hij dolgelukkig mee was.

Bij de blue lagoon beach hadden we ons iets meer voorgesteld. Het was een mooi klein baaitje maar wel met redelijke golven, dus rustig in t water liggen was er niet echt bij. Desalniettemin hebben we mooie visjes en koraal kunnen zien.

Nu tijd om naar bed te gaan.
Groetjes van ons xx

1. Arnold en Huibertje:
    25 juli 2016
    Mooooi, een leuke dag dus!!!!
  2. Sharon:
    27 juli 2016
    Hallo lieverds wat een fijn dagje zo! Mooie foto's ook weer. Een tamme vleermuis, slapen die overdag niet dan? Juul zal het wel helemaal geweldig hebben gevonden en wil er waarschijnlijk ook eentje :-D
  3. Sonja:
    28 juli 2016
    Juul vond de vleermuis inderdaad erg leuk; zij was ook degene die 'm een stuk ananas durfde te geven :-)