Sanur sunrise & Uluwatu sunset

28 juli 2016

Na een paar hele rustige dagen, waarbij we veel aan het zwembad hebben gezeten/gelegen en fietsen hebben gehuurd om Sanur te verkennen, zijn we er vandaag op uit getrokken.

Vanochtend om 06.00 uur opgestaan voor de zonsopgang (niet iedereen was daarvoor te porren). Vanaf het strand konden we naast een tempeltje en wat vissersbootjes ook in de verte de Agung vulkaan zien liggen. Erg mooi. De zon kwam op uit de zee, leuk om te zien omdat hij in Nld juist in de zee zakt.

Vanmiddag met een gids/chauffeur naar Dreamland beach geweest. Een strand met hele hoge golven waar gesurfd wordt. Kees, Jordi en Kayleigh durfden het aan om zich in de golven te wagen. Heel stoer want de stroming was best sterk.

Daarna zijn we naar de tempel van Uluwatu gereden om de zonsondergang te zien. We waren niet de enigen (oftewel mega druk) en hier weer veel brutale apen. Toen we aankwamen zagen we een aap met iemands bril rondrennen. Erg komisch maar goed op je spullen passen dus.

De Uluwatu tempel ligt erg mooi op een hoge klif. Hier hebben we even rondgelopen tot het donker werd. Daarna terug naar Sanur gereden voor een lekkere maaltijd in een Warung waarbij bij iedereen het licht zo'n beetje uitging.

Het was een mooie dag; tijd om te gaan slapen!

Morgen is het onze laatste dag in Sanur. Zaterdag stappen we op de boot naar Gili Meno.

Groetjes van ons xx

1. Geke:
    28 juli 2016
    Lekker op tijd op Maar klinkt echt super wat jullie doen en zien ( lees :jaloers )
  2. Marjolein:
    28 juli 2016
    Leuk om Kees en Jordy ook eens in een rok te zien :-)
  3. Arnold en Huibertje:
    Een mooie lange dag,super
  4. Judith:
    29 juli 2016
    Lees en zie dat jullie je prima vermaken daar!! Leuk, hoop straks al je avonturen nog een keer te horen!!
  5. Martine Musch:
    29 juli 2016
    Dat klinkt weer geweldig en wat een prachtige foto's!